Eva Castro protagonista do comezo do proxecto Teixeiro: Multideporte en Feminino

Dentro do compromiso deste Club coa integración, a igualdade e a aposta por proxectos sociais, cuxo obxectivo sexa a integración de colectivos con dificultades para integrarse na sociedade, esta tempada comezamos este novo proxecto.

Bici de montaña, Boxeo, Voley, Rugby, Fútbol, Fútbol sala, Taekwndo, Zumba, Atletismo, Halterofilia ... son as modalidades, que dirixidas sempre por mulleres, poderán coñecer e gozar os internos do penal.


Para a inauguración do proxecto tivemos como primeira protagonista, unha DEPORTISTA con maiúsculas: Eva Castro

Non se pode falar do ciclismo feminino galego sen referencias a toda unha campioa de Europa e bronce no mundial como é Eva.

No transcurso da actividade, os case 70 asistentes, escoitaron anécdotas, dificultades, e logros conseguidos pola coruñesa, visionando un par de vídeos das súas probas e puideron ver unha demostración in situ, nun circuíto preparado para a ocasión.


"Noteilles moi felices mentres pedaleaban e non paraban de agradecerme o estár alli con eles. Se perseguen un soño que traballen duro, para poder alcanzalo. Espero que a miña achega sirva para que as internas, váianse animando a practicar deport", declarou Eva Castro ao rematar a actividade.


____________________________________________________________________


Eva Castro protagonista del comienzo del proyecto Teixeiro: Multideporte en Feminino


Dentro del compromiso de este Club con la integración, la igualdad y la apuesta por proyectos sociales, cuyo objetivo sea la integración de colectivos con dificultades para integrarse en la sociedad, esta temporada comenzamos este nuevo proyecto.

Bici de montaña, Boxeo, Voley, Rugby, Fútbol, Fútbol sala, Taekwndo, Zumba, Atletismo, Halterofilia ... son las modalidades, que dirigidas siempre por mujeres, podrán conocer y disfrutar los internos del penal.


Para la inauguración del proyecto tuvimos como primera protagonista, una DEPORTISTA con mayúsculas: Eva Castro

No se puede hablar del ciclismo femenino gallego sin referencias a toda una campeona de Europa y bronce en el mundial como es Eva.

En el transcurso de la actividad, los casi 70 asistentes, escucharon anécdotas, dificultades, y logros conseguidos por la coruñesa, visionando un par de vídeos de sus pruebas y pudieron ver una demostración in situ, en un circuito preparado para la ocasión.


"Les noté muy felices mientras pedaleaban y no paraban de agradecerme el estár alli con ellos. Si persiguen un sueño qué trabajen duro, para poder alcanzarlo. Espero que mi aportación sirva para que las internas, se vayan animando a practicar deport", declaró Eva Castro al rematar la actividad.





Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square