Derrota dura por 5-1 contra FS Boal

O pasado sábado o primeiro equipo foi derrotado por un claro 5-1 en Asturias.


A primeira parte comezou con dominio para o Ventorrillo, os visitantes conseguían conectar coa posición de pivote e facer dano aos locales. Con todo, co paso dos minutos o equipo asturiano equilibrou o encontro ata chegar a adiantarse no marcador antes do descanso, logo dun despiste da defensa.


Despois do reinicio, os coruñeses melloraron o seu xogo pero non foron quen de batir ao porteiro asturiano, que respondeu a todas as ocasións de perigo con boas intervencións. A pesar da mellora, sería de novo o FS Boal quen ampliaría a súa vantaxe. Polo tanto, a falta de 5 minutos para o final, Toochy decidiuse a sacar porteiro-xogador pero dúas perdas na circulación da pelota sentenciaron o partido. Pouco antes do final, Alberto Buxía recortaba distancias pero no saque de centro Adri volvía tirar polas terras as esperanzas de remontada tras unha xogada individual.


Segunda derrota do Ventorrillo FS nun partido no que os celestes nunca se sentiron cómodos na pista, onde non puideron impoñer o seu xogo para derrotar ao FS Boal. Agora é hora de mirar cara o próximo sábado para volver ao camiño da vitoria coa visita do Puertas Deyma FS.

Dura derrota por 5-1 ante el FS Boal


El pasado sábado el primer equipo cayó derrotado por un claro 5-1 en tierras asturianas.


La primera parte comenzó con dominio para el Ventorrillo, los visitantes conseguían conectar con la posición de pívot y hacer daño a los locales. Sin embargo, con el paso de los minutos el conjunto asturiano equilibró el encuentro hasta que llegó a adelantarse en el marcador antes del descanso, tras un despiste de la defensa.


Tras la reanudación, los coruñeses mejoraron su juego pero no fueron capaces de batir al portero asturiano, que respondía a cada ocasión de peligro con buenas intervenciones. A pesar de la mejoría, sería de nuevo el FS Boal quien ampliaría su ventaja. Por ello, a falta de 5 minutos para el final Toochy se decidía a sacar portero-jugador pero dos pérdidas en la circulación de balón sentenciaban el partido. Poco antes del final, Alberto Buxía recortaba distancias pero en el saque de centro Adri volvía a tirar por tierra las esperanzas de remontada tras una jugada individual.


Segunda derrota del Ventorrillo FS en un partido en el que los celestes nunca se sintieron cómodos en la pista, donde no consiguieron imponer su juego para derrotar al FS Boal. Ahora ya toca mirar al próximo sábado para volver a la senda de la victoria con la visita del Puertas Deyma FS.

Entradas destacadas
Entradas recientes