Vitoria por 6-1 ante o Prone Lugo

O pasado sábado, o equipo sénior conseguiu vencer por 6-1 no seu debut como local nesta temporada ante o Prone Lugo, na segunda xornada da Segunda División B Nacional.



O partido comezou de cara para os locales, adiantándose no marcador ós 9 segundos de partido cun gol de Aitor. O gol axudou a evitar posibles nervios iniciales e os de Toochy seguiron co plan inicial: presión alta e circulación rápida con balón. A defensa coruñesa conseguía afogar ós visitantes, que casi non se acercaban á portería de Iván Buxía, e nas transicións conseguían poñer en apretos ós porteiros lucenses. Antes do descanso chegarían dous novos goles obra de Jacobo e Alberto Buxía.


Tras o paso por vestiarios o Prone decidiuse a presionar a toda cancha. O cambio de actitud sorprendeu á rotación coruñesa, que tardou un par de minutos en volver a coller o control do partido e aumentar a súa vantaxe co cuarto gol de Juan Cruz. Pouco despois o Prone recurtaría distancias nun balón solto que a defensa non foi quen de rexeitar. Con todo o gol no afectaría ós celestes, que sentenciaban o encontro nos últimos minutos con dous novos goles por medio de Matos e Juan Cruz.


Gran partido de toda a plantilla, demostrando o bó nivel de traballo que veñen realizando durante os adestramentos. Desta forma suma os tres primeeros puntos na súa conta e xa mira cara a próxima xornada na que visitará ó recén ascendido F.S. Boal Belleza Natural.


 

Victoria por 6-1 ante el Prone Lugo


El pasado sábado, el equipo sénior consiguió vencer por 6-1 en su debut como local en esta temporada ante el Prone Lugo, en la segunda jornada de la Segunda División B Nacional.


El partido comenzó de cara para los locales, adelantándose en el marcador a los 9 segundos de partido con un gol de Aitor. El gol ayudó a evitar posibles nervios iniciales y los de Toochy siguieron con el plan inicial: presión alta y circulación rápida con balón. La defensa coruñesa conseguía ahogar a los visitantes, que casi no se acercaban a la portería de Iván Buxía, y en las transiciones conseguían poner en aprietos a los porteros lucenses. Antes del descanso llegarían dos nuevos goles obra de Jacobo y Alberto Buxía.


Tras el paso por vestuarios el Prone se decidió a presionar a toda cancha. El cambio de actitud sorprendió a la rotación coruñesa, que tardó un par de minutos en volver a coger el control del partido y aumentar su ventaja con el cuarto gol de Juan Cruz. Poco después el Prone recotaría distancias en un balón suelto que la defensa no fue capaz de despejar. Sin embargo el gol no afectaría a los celestes, que sentenciaban el encuentro en los últimos minutos con dos nuevos goles por medio de Matos y Juan Cruz.


Gran partido de toda la plantilla, demostrando el buen nivel de trabajo que vienen realizando durante los entrenamientos. De esta forma suma los tres primeros puntos en su casillero y ya mira a la próxima jornada en la que visitará al recién ascendido F.S. Boal Belleza Natural.

Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square