O Vento busca continuidade ante o Cuellar

Este sábado ás 18:00 terá lugar no polideportivo municipal do Ventorrillo, o encontro correspondente á décimo oitava xornada da Segunda division B Grupo I do fútbol sala nacional que enfrontará ao equipo local contra o Cúellar.

Será unha boa ocasión para os locais de conseguir a súa segunda vitoria consecutiva nesta competición ante un conxunto rival que non sabe o que é gañar no que levamos de ano.

Coñecedores de que a vitoria conseguida o pasado domingo ante a Universidade de Valladolid suponlles unha inxección de moral, os azulones afrontan con ilusión o encontro do sábado. Unha vitoria ante o Cuellar supoñería trasladar a presión aos equipos dos postos baixos da clasificación, incluído os segovianos que se atopan a cinco puntos dos coruñeses


_____________________________________________________________________________

El Vento busca continuidad ante el Cuellar

Este sábado a las 18:00 tendrá lugar en el polideportivo municipal del Ventorrillo, el encuentro correspondiente a la decimoctava jornada de la Segunda division B Grupo I del fútbol sala nacional que enfrentará al equipo local contra el Cúellar. Será una buena ocasión para los locales de conseguir su segunda victoria consecutiva en esta competición ante un conjunto rival que no sabe lo que es ganar en lo que llevamos de año. Conocedores de que la victoria conseguida el pasado Domingo ante la Universidad de Valladolid les supone una inyección de moral, los azulones afrontan con ilusión el encuentro del sábado. Una victoria ante el Cuellar supondría trasladar la presión a los equipos de los puestos bajos de la clasificación, incluído los segovianos que se encuentran a cinco puntos de los coruñeses.









Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square