A falta de definición e os rebotes condenan ao Vento fronte ao Zamora.

O Zamora, líder da competición, levou os tres puntos en xogo fronte ao Ventorrillo.


O conxunto Zamorano púxose en vantaxe no primeiro minuto de xogo por obra de Matos. Un vaso de auga fría para os coruñeses que empezaron a asediar a portería defendida por Santos pero as oportunidades desvanecíanse fronte á portería visitante.


Dous goles de rebote e outro en inferioridade numérica por expulsión de Guillan, reflectía ao descanso un marcador de 0-4 a favor do líder da categoría. Na segunda metade o Vento sae a tentar reducir distancias mantendo a posesión e creando oportunidades. Pero non era o día dos coruñeses en ataque, mesmo con porteiro-xogador as ocasións non se materializaban e os visitantes incrementaban o marcador ata o 0-6 final.


Toca pasar páxina e pensar xa no próximo encontro no que o Vento desprazarase a Valladolid para enfrontarse ao equipo local.

La falta de definición y los rebotes condenan al Vento frente al Zamora.

El Zamora, líder de la competición, se llevó los tres puntos en juego frente al Ventorrillo.


El conjunto Zamorano se puso en ventaja en el primer minuto de juego por obra de Matos. Un jarrón de agua fría para los coruñeses que empezaron a asediar la portería defendida por Santos pero las oportunidades se desvanecían frente a la portería visitante.


Dos goles de rebote y otro en inferioridad numérica por expulsión de Guillan, reflejaba al descanso un marcador de 0-4 a favor del líder de la categoría. En la segunda mitad el Vento sale a intentar reducir distancias manteniendo la posesión y creando oportunidades. Pero no era el día de los coruñeses en ataque, incluso con portero-jugador las ocasiones no se materializaban y los visitantes incrementaban el marcador hasta el 0-6 final.


Toca pasar página y pensar ya en el próximo encuentro en el que el Vento se desplazará a Valladolid para enfrentarse al equipo local.



Entradas destacadas
Entradas recientes