O Ventorrillo FS asalta a cancha do Guardo FS

O Ventorrillo sumou a segunda vitoria da tempada tras derrotar o Deporcyl Guardo FS, que ata o momento era terceiro clasificado.


O equipo coruñés viaxaba con numerosas baixas pero iso non foi escusa en ningún momento para os seus xogadores. Concentrados dende o inicio, disputaron un encontro moi igualado ante unha das mellores escuadras da categoría.


A primeira parte comezou cos celestes defendendo en media pista e aproveitando as súas opcións nos contraataques, gracias ós cales gozou das mellores ocasións do encontro. Así, Álex Ares e Andrés foron os que máis peligro levaron con dous tiros ós paos, incluso con un gol legal deste último, que os árbitros non chegaron a ver.


Despois do paso polos vestiarios o partido seguiu na mesma tónica: unha gran defensa e rápidas transicións. Con todo, a xogada clave chegaría na estratexia, cando Anxo aproveitou un córner para abrir o marcador no minuto 30. Pouco tardou o Guardo en buscar un cambio de rumbo sacando o porteiro-xogador, pero non consiguiu o seu obxectivo xa que Andrés e posteriormente Iván Buxía sentenciaban o encontro para os galegos.


Gran partido do Ventorrillo FS, frente a un conxunto que sólo cedeu un empate na súa cancha. Desta forma superan ó Leis de Pontevedra na clasificación e afastanse do Unión Arroyo.

El Ventorrillo asalta la cancha del Guardo FS

El Ventorrillo sumó la segunda victoria de la temporada tras derrotar al Deporcyl Guardo FS, que hasta el momento era tercer clasificado.


El equipo coruñés viajaba con numerosas bajas pero eso no fue excusa en ningún momento para sus jugadores. Concentrados desde el inicio, disputaron un encuentro muy igualado ante una de las mejores escuadras de la categoría.


La primera parte comenzó con los celestes defendiendo en media pista y aprovechando sus opciones en los contraataques, gracias a los cuales gozó de las mejores ocasiones del encuentro. Así, Álex Ares y Andrés fueron los que más peligro llevaron con dos tiros a los palos, incluso con un gol legal de este último, que los árbitros no llegaron a ver.


Después del paso por los vestuarios el partido siguió en la misma tónica: una gran defensa y rápidas transiciones. Sin embargo, la jugada clave llegaría en la estrategia, cuando Anxo aprovechó un córner para abrir el marcador en el minuto 30. Poco tardó el Guardo en buscar un cambio de rumbo sacando el portero-jugador, pero no consiguió su objetivo ya que Andrés y posteriormente Iván Buxía sentenciaban el encuentro para los gallegos.


Gran partido del Ventorrillo FS, frente a un conjunto que sólo había cedido un empate en su cancha. De esta forma superan al Leis de Pontevedra en la clasificación y se alejan del Unión Arroyo.

Entradas destacadas
Entradas recientes