A familia do Ventorrillo reúnese ante a visita do Leis

O próximo sábado, 20 de xaneiro, o Leis de Pontevedra visitará a pista do Polideportivo Municipal do Ventorrillo para enfrontarse o Ventorrillo F.S. na primeira xornada da segunda volta do Grupo 1 da Segunda División B do fútbol sala nacional.

Será unha xornada dedicada a familia Ventorrillista pois estarán presentes no pavillón tódolos equipos do Clube xa que con posterioridade ó encontro que disputará o primeiro equipo terá lugar a sesión fotográfica conxunta de tódalas categorías, así como a foto individual de cada equipo.

 

La familia del Ventorrillo se reúne ante la visita del Leis

El próximo sábado, 20 de enero a las 18:00 h, el Leis de Pontevedra visitará la pista del Polideportivo Municipal del Ventorrillo para enfrentarse al Ventorrillo F.S. en la primera jornada de la segunda vuelta del Grupo 1 de la Segunda División B del fútbol sala nacional.


Será una jornada dedicada a la familia Ventorrillista pues estarán presentes en el pabellón todos los equipos del Club ya que con posterioridad al encuentro que disputará el primer equipo tendrá lugar la sesión fotográfica conjunta de todas las categorías, así como la individual de cada equipo.

Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square