O fútbol sala súmase en favor da igualdade co encontro Viaxes Amarelle F.S.F. - Ventorrillo F.S.

O mércores 27 de decembro ás 21:30 horas, terá lugar no Polideportivo Municipal da Sagrada Familia un encontro pola igualdade no que participarán o Viaxes Amarelle FSF da Segunda División Feminina, Grupo IV, e o Ventorrillo FS da Segunda División B masculina, Grupo I.



Os dous máximos representantes do fútbol sala da nosa cidade xogarán un encontro amistoso mezclados entre sí, para así dar unha maior visibilidade á igualdade no deporte e onde ambos clubes se manifestarán contra a violencia machista. Así mesmo, realizarase unha captación de xoguetes e alimentos que serán entregados a Cáritas.

El fútbol sala se suma a favor de la igualdad con el encuentro Viaxes Amarelle F.S.F. - Ventorrillo F.S. El miércoles 27 de diciembre a las 21:30 horas, tendrá lugar en el Polideportivo Municipal de la Sagrada Familia un encuentro por la igualdad en el que participarán el Viaxes Amarelle FSF de la Segunda División Femenina, Grupo IV, y el Ventorrillo FS de la Segunda División B masculina, Grupo I.


Los dos máximos representantes del fútbol sala de nuestra ciudad jugarán este encuentro mezclados entre si, para dar una mayor visibilidad a la igualdad en el deporte y donde ambos clubs se manifestarán contra la violencia machista. Así mismo, se realizará una captación de juguetes y alimentos que serán entregados a Cáritas.

Entradas destacadas
Entradas recientes