O Ventorrillo non pode co Narón: 1-2

Ventorrillo e Cidade de Narón disputaron un encontro caracterizado pola gran igualdade e respeto de ámbolos conxuntos. O cuadro coruñés viña de empatar nunha difícil cancha como a do Albense e quería brindar unha victoria aos seus seguidores para cerrar o ano, pero encontrouse con un Cidade de Narón que non viña a regalar nada e nunha primeira metade con lixeiro dominio visitante poñíanse por diante no marcado con un de Bertito no ecuador de primeira parte.


O descanso serviu para aclarar ideas e renovar forzas e o Vento saliu a cancha disposto a levarse o partido, pero nunha boa xogada dos visitantes Diego subiu o segundo no marcador cando o equipo coruñés estaba a apretar a portería dun gran Arrivi, que en esta segunda metade foi o auténtico salvador e protagonista do equipo de ferrolterra ante as acometidas locales que solo puideron recortar distancias por medio de Álex a falta de oito minutos para o final. O Vento seguía dominando e disfrutando de varias ocasións, non sólo para empatar sinon para poder gañar o encontro, pero as súas tentativas terminaban xusto na liña de gol, donde Arrivi sacou tres balóns cando na grada xa se cantaba o gol.


O final, victoria do Cidade de Narón pola mínima e derrota inxusta dun Ventorrillo que sigue perseguindo ese resultado a favor que lle axude a cambiar a dinámica, pois a melloría en xogo e ocasión é evidente.


Ventorrillo FS (1) : Buxi, Anxo, Andrés, Jhonny y Guillán – cinco inicial - Isaac, Berto, Piñe, Álex, Puertas, Alberto Buxía y Faílde.


Cidade de Narón (2): Arrivi, Cokito, Diego, Brais y Javi –cinco inicial - Asier, Bertito, Guille, Iván, Esparza y Mario


Árbitros: Valentin Presedo y Jose Luis Rey


Goles: 0-1 min. 11, Bertito; 0-2 min. 26, Diego; 1-2 min. 32 Álex

 

El Ventorrillo no puede con el Narón: 1-2

Ventorrillo y Cidade de Narón disputaron un encuentro caracterizado por la gran igualdad y respeto de ambos conjuntos. El cuadro coruñés venía de empatar en una difícil cancha como es la del Albense y quería brindar una victoria a sus seguidores para cerrar el año, pero se encontró con un Cidade de Narón que no venía a regalar nada y en una primera mitad con ligero domino visitante se ponían por delante en el marcador con gol de Bertito en el ecuador de la primera parte.


El descanso sirvió para aclarar ideas y renovar fuerzas y el Vento salió a la cancha dispuesto a llevarse el partido, pero en una buena jugada de los visitantes Diego subió el segundo en el marcador cuando el equipo coruñés estaba a apretar la portería de un gran Arrivi, que en esta segunda mitad fue el auténtico salvador y protagonista del equipo de ferrolterra ante las acometidas locales que sólo pudieron recortar distancias por medio de Álex a falta de ocho minutos para el final. El Vento seguía dominando y disfrutando de varias ocasiones, no sólo para empatar sino para poder ganar el encuentro, pero sus tentativas se terminaban justo en la línea de gol, donde Arrivi sacó tres balones cuando en la grada ya se cantaba el gol.


Al final, victoria del Cidade de Narón por la mínima y derrota injusta de un Ventorrillo que sigue persiguiendo ese resultado a favor que le ayude a cambiar la dinámica, pues la mejoría en juego y en ocasiones es evidente.


Ventorrillo FS (1) : Buxi, Anxo, Andrés, Jhonny y Guillán – cinco inicial - Isaac, Berto, Piñe, Álex, Puertas, Alberto Buxía y Faílde.


Cidade de Narón (2): Arrivi, Cokito, Diego, Brais y Javi –cinco inicial - Asier, Bertito, Guille, Iván, Esparza y Mario


Árbitros: Valentin Presedo y Jose Luis Rey


Goles: 0-1 min. 11, Bertito; 0-2 min. 26, Diego; 1-2 min. 32 Álex

Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square