O Ventorrillo empata na complicada cancha do Albense

O Ventorrillo FS conseguiu rabuñar un punto na súa visita a Alba de Tormes, no seu enfrontamento contra o Albense e puido ser mellor pois a falta de menos de dous minutos gañaba o encontro por dous goles de diferenza. Os coruñeses sabían da dificultade do partido pois, como había devandito Piñe na previa, o Albense só cedera un empate na súa cancha. Así que había que defender e aproveitar as oportunidades en ataque. A primeira metade caracterizouse pola igualdade no marcador aínda que o dominio era lixeiramente local, o Albense chegou a poñerse con dous de vantaxe no marcador (4-2) no minuto 12, pero Andrés reducía a vantaxe na seguinte posesión e deixaba o marcador nun 4-3 a favor dos locais co que se iría ao descanso. Na continuación chegarían os goles no últimos dez minutos de encontro: Álex conseguía empatar de penalti (4-4), pero o Albense por medio de Óscar poñíase de novo en vantaxe. Non pasara nin un minuto, pero os coruñeses non baixaron os brazos e de novo Álex conseguíu igualar a falta de cinco minutos para o final. Dous goles consecutivos de Anxo daban esperanzas ao Vento de traerse os tres puntos para casa pero os locais foron con todo e conseguiron igualar por medio de Beri e Cristian.


Ao final, repartición de puntos. Puideron ser tres, pero a expedición coruñesa regresa a casa cun bo punto nunha cancha moi difícil.


ALBENSE: Miguel, Pablo, Berti, Morais e Cristian-cinco inicial-, Pibe, Óscar, Tamar, Javi Pérez e Diego.


VENTORRILLO: Isaac, Anxo, Guillán, Andrés e Johnny-cinco inicial-, Alex, Piñe, Faílde, Berto, Alberto e Buxi.


GOLES: 1-0, Pablo (1´). 1-1, Andrés (1´). 1-2, Anxo (3´). 2-2, Javi Pérez (7´)3 -2, Cristian (10´). 4-2, Cristian (12´). 4-3, Andrés (13´). 4-4, *Álex, de penalti (30´). 5-4, Óscar (30´). 5-5, *Álex, de penalti (35´). 5-6, Anxo (37´). 5-7, Anxo (38´). 6-7, Berti (39´) e 7-7, Cristian (40´).

_________________________________________________________________________



El Ventorrillo empata en la complicada cancha del Albense



El Ventorrillo FS consiguió arañar un punto en su visita a Alba de Tormes, en su enfrentamiento contra el Albense y pudo ser mejor pues a falta de menos de dos minutos ganaba el encuentro por dos goles de diferencia. Los coruñeses sabían de la dificultad del partido pues, como había dicho Piñe en la previa, el Albense sólo había cedido un empate en su cancha. Así que había que defender y aprovechar las oportunidades en ataque. La primera mitad se caracterizó por la igualdad en el marcador aunque el dominio era ligeramente local, el Albense llegó a ponerse con dos de ventaja en el marcador (4-2) en el minuto 12, pero Andrés reducía la ventaja en la siguiente posesión y dejaba el marcador en un 4-3 a favor de los locales con el que se iría al descanso. En la reanudación llegarían los goles en los últimos diez minutos de encuentro: Álex conseguía empatar de penalti (4-4), pero el Albense por medio de Óscar se ponía de nuevo en ventaja. No había pasado ni un minuto, pero los coruñeses no bajaron los brazos y de nuevo Álex conseguí igualar a falta de cinco minutos para el final. Dos goles consecutivos de Anxo daban esperanzas al Vento de traerse los tres puntos para casa pero los locales fueron con todo y consiguieron igualar por medio de Beri y Cristian.


Al final, reparto de puntos. Pudieron ser tres, pero la expedición coruñesa regresa a casa con un buen punto en una cancha muy difícil.


ALBENSE: Miguel, Pablo, Berti, Morales y Cristian-cinco inicial-, Pibe, Oscar, Tamar, Javi Pérez y Diego.


VENTORRILLO: Isaac, Anxo, Guillán, Andrés y Johnny-cinco inicial-, Alex, Piñe, Faílde, Berto, Alberto y Buxi.


GOLES: 1-0, Pablo (1´). 1-1, Andrés (1´). 1-2, Anxo (3´). 2-2, Javi Pérez (7´)3 -2, Cristian (10´). 4-2, Cristian (12´). 4-3, Andrés (13´). 4-4, Álex, de penalti (30´). 5-4, Óscar (30´). 5-5, Álex, de penalti (35´). 5-6, Anxo (37´). 5-7, Anxo (38´). 6-7, Berti (39´) y 7-7, Cristian (40´).







Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square