Ventorrillo e Xove terminaron con empate un encontro onde os coruñeses levaron, en todo momento, o

O equipo local saíu á cancha co ánimo de ofrecer un bo partido, cheo de intensidade, con moitas chegadas á portería de Javi Fajardo.

Unha boa execución nunha falta permitiu adiantar ao Xove con gol de Antón Couto na súa primeira chegada de perigo ante a meta de Iván Buxía. O tanto non amedrentou aos locais que seguiron xerando unha e outra vez oportunidades para igualar o marcador, pero este manteríase invariable ata chegar ao descanso.

Na continuación repítese o guión do primeiro acto e é o Xove, por medio de Rubén, quen amplía o marcador a favor dos visitantes e acende as alarmas no equipo local que, en apenas tres minutos, consegue reducir a diferenza por obra de Anxo tras unha boa xogada colectiva do equipo. Os minutos pasaban e aínda que o Ventorrillo era o claro dominador do partido, o resultado reflectía todo o contrario, polo que a falta de tres minutos para a conclusión pásase a xogar con porteiro-xogador para tentar empatar o encontro, que se produce a un do final por medio de Alberto Buxía. Ao final repartición de puntos e pouco premio o cultivado polo equipo coruñés que volveu igualar por segunda xornada consecutiva e levantar un 0-2 adverso.

Ventorrillo FS (2): Iván Buxía, Anxo, Alex Ares, Andrés e Dani Gigirey - cinco inicial - Isaac, Berto, Puertas, Alberto Buxía, Failde, Guillán e Jhony.

Xove (2): Javi Fajardo, Keko, Mini, Antón Couto e Rubén - cinco inicial - Manu, Souka, Pulido, Bruno, Aitor e Pancho

Goles: 0-1 min.3 Antón Couto; 0-2 min. 23 Rubén; 1-2 min. 26 Anxo; 2-2 min. 39 Alberto Buxía

Arbitros: Amor Vizoso e Manteiga Rodriguez.

Amarelas a : Alberto Buxía, Anxo, Alex Ares e Dani Gigirey por parte do Ventorillo FS e Rubén, Manu, Antón Couto e Pulido por parte do Xove

_______________________________________________________________________

Ventorrillo y Xove terminaron con empate un encuentro donde los coruñeses llevaron, en todo momento, el peso del partido.

El equipo local salió a la cancha con el ánimo de ofrecer un buen partido, lleno de intensidad, con muchas llegadas a la portería de Javi Fajardo.


Una buena ejecución en una falta permitió adelantar al Xove con gol de Antón Couto en su primera llegada de peligro ante la meta de Iván Buxía. El tanto no amilanó a los locales que siguieron generando una y otra vez oportunidades para igualar el marcador, pero este se mantendría invariable hasta llegar al descanso.


En la reanudación se repite el guión del primer acto y es el Xove, por medio de Rubén, quién amplía el marcador a favor de los visitantes y enciende las alarmas en el equipo local que, en apenas tres minutos, consigue reducir la diferencia por obra de Anxo tras una buena jugada colectiva del equipo. Los minutos pasaban y aunque el Ventorrillo era el claro dominador del partido, el resultado reflejaba todo lo contrario, por lo que a falta de tres minutos para la conclusión se pasa a jugar con portero-jugador para intentar empatar el encuentro, que se produce a uno del final por medio de Alberto Buxía. Al final reparto de puntos y poco premio el cosechado por el equipo coruñés que volvió a igualar por segunda jornada consecutiva y levantar un 0-2 adverso.


Ventorrillo FS (2): Iván Buxía, Anxo, Alex Ares, Andrés y Dani Gigirey - cinco inicial - Isaac, Berto, Puertas, Alberto Buxía, Failde, Guillán y Jhony.


Xove (2): Javi Fajardo, Keko, Mini, Antón Couto y Rubén - cinco inicial - Manu, Souka, Pulido, Bruno, Aitor y Pancho


Goles: 0-1 min.3 Antón Couto; 0-2 min. 23 Rubén; 1-2 min. 26 Anxo; 2-2 min. 39 Alberto Buxía


Arbitros: Amor Vizoso y Manteiga Rodriguez.


Amarillas a : Alberto Buxía, Anxo, Alex Ares y Dani Gigirey por parte del Ventorillo FS y Rubén, Manu, Antón Couto y Pulido por parte del Xove

Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square