Dani Gigirey: Non merecemos estar na posición que estamos.

Mañá sábado ás 18:00 h o Ventorrillo FS disputa no polideportivo do Ventorrillo unha nova xornada de liga, enfrontándose nesta ocasión ao Xove.


Dani Gigirey, xogador do Vento, valoraba así o encontro de mañá: É un partido da nosa liga, contra un rival que ten claro ao que xoga e con boas individualidades. Se xogamos o partido coa mesma intensidade e xogo que nestas últimas xornadas, seguro que loitaremos e quedarán os tres puntos na casa e demostrar, de paso, que non merecemos estar na posición en que estamos .



________________________________________________________________________



Dani Gigirey: No merecemos estar en la posición que estamos.

Mañana sábado a las 18:00 h el Ventorrillo FS disputa en el polideportivo del Ventorrillo una nueva jornada de liga, enfrentándose en esta ocasión al Xove.


Dani Gigirey, jugador del Vento, valoraba así el encuentro de mañana: Es un partido de nuestra liga, contra un rival que tiene claro a lo que juega y con buenas individualidades. Si jugamos el partido con la misma intensidad y juego que en estas últimas jornadas, seguro que lucharemos y quedarán los tres puntos en casa y demostrar, de paso, que no merecemos estar en la posición en que estamos .

































Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square