O Vento saca un punto da súa visita ao Santiago.

Empate merecido e con sabor agridoce o cultivado polo Ventorrillo na súa visita ao Santiago. Aínda que os locais adiantáronse cun 2-0 no marcador con goles de Borja e Márquez, o certo é que a primeira parte desenvolveuse cun partido moi aberto por ambos equipos con ocasións para uns e para outros e na que puertas reduciría distancias no marcador a falta de 6 minutos para o descanso. Un descanso que serviu para cargar as pilas aos coruñeses que saíron na continuación moi centrados logrando empatar o encontro, obra de Guillán, nuns dez minutos de bo xogo do equipo coruñés. Co empate no marcador, os locais deciden xogar con porteiro xogador para quitarse o dominio esmagador visitante conseguindo o seu obxectivo, pero sen inquietar a portería de Iván Buxía. Ao final reparto de puntos e sabor agridoce pois coa gran defensa contra cinco tivéronse oportunidades de marcar e traerse os tres puntos.


Ficha Técnica


Santiago (2): Pelayo, Márquez, Xullo, Chino e Dani -cinco inicial- Borja, Milin, Edgar, Saúl, Pablo, Choki e Isi


Ventorrillo FS (2): Iván Buxía, Anxo, Andrés, Puertas e Dani Gigirey -cinco inicial- Isaac, Berto, Alex Ares, Alberto Buxía, Failde, Jhony e Guillán.


Goles: 1-0 min.6 Borja; 2-0 min.12 Marquéz; 2-1 min.14 Puertas; 2-2 min. 30 Guillán





Na liga provincial, o Ventorrillo-Teixeiro FS obtivo a súa primeira derrota da tempada ao perder de forma contundente polo novo líder da competición, o Lusitania FS por 9-1. A falta de concentración e de acerto dos de Pili Neira e a gran actuación do porteiro Rubén fixeron que o marcador non reflectise o devir do encontro.


________________________________________________________________



El Vento saca un punto de su visita al Santiago.


Empate merecido y con sabor agridulce el cosechado por el Ventorrillo en su visita al Santiago. Aunque los locales se adelantaron con un 2-0 en el marcador con goles de Borja y Márquez, lo cierto es que la primera parte se desenvolvió con un partido muy abierto por ambos equipos con ocasiones para unos y para otros y en la que puertas reduciría distancias en el marcador a falta de 6 minutos para el descanso. Un descanso que sirvió para cargar las pilas a los coruñeses que salieron en la reanudación muy centrados logrando empatar el encuentro, obra de Guillán, en unos diez minutos de buen juego del equipo coruñés. Con el empate en el marcador, los locales deciden jugar con portero jugador para quitarse el dominio aplastante visitante consiguiendo su objetivo, pero sin inquietar la portería de Iván Buxía. Al final reparto de puntos y sabor agridulce pues con la gran defensa contra cinco se tuvieron oportunidades de marcar y traerse los tres puntos.


Ficha Técnica


Santiago (2): Pelayo, Márquez, Julio, Chino y Dani -cinco inicial- Borja, Milin, Edgar, Saúl, Pablo, Choki e Isi


Ventorrillo FS (2): Iván Buxía, Anxo, Andrés, Puertas y Dani Gigirey -cinco inicial- Isaac, Berto, Alex Ares, Alberto Buxía, Failde, Jhony y Guillán.


Goles: 1-0 min.6 Borja; 2-0 min.12 Marquéz; 2-1 min.14 Puertas; 2-2 min. 30 Guillán



En la liga provincial, el Ventorrillo-Teixeiro FS obtuvo su primera derrota de la temporada al perder de forma contundente por el nuevo líder de la competición, el Lusitania FS por 9-1. La falta de concentración y de acierto de los de Pili Neira y la gran actuación del portero Rubén hicieron que el marcador no reflejara el devenir del encuentro.







Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square