Alberto Buxía: Asegurando a defensa podemos levarnos os tres puntos.

Mañá sábado, día 4, ás 18:00 h. o Ventorrillo FS volve xogar en casa, esta vez contra o Tres Cuñados do Barco de Valdeorras e que ocupa a terceira posición a tres puntos dos colíderes Guardo e Albense.

O xogador do Ventorrillo FS, Alberto Buxía, valora así o encontro para disputar mañá: Será un partido difícil ante un equipo que tivo un moi bo inicio de tempada e que ten moi claro ao que xoga. Se queremos sacar algo positivo a clave estará en defender e competir. Se aseguramos a defensa podemos levarnos os tres puntos en xogo".


Por outra banda, o domingo ás 11 h, o Ventorrillo-Teixeiro, líder en solitario da Primeira Galicia - Lugo, enfrontarase ao Baralla FS, penúltimo na clasificación. Oportunidade para os de Pili Neira de seguir no liderato e mesmo de aumentar as distancias co segundo clasificado.



_________________________________________________________________



Alberto Buxía: Asegurando la defensa podemos llevarnos los tres puntos.


Mañana sábado, día 4, a las 18:00 h. el Ventorrillo FS vuelve a jugar en casa, esta vez contra el Tres Cuñados del Barco de Valdeorras y que ocupa la tercera posición a tres puntos de los colíderes Guardo y Albense.


El jugador del Ventorrillo FS, Alberto Buxía, valora así el encuentro para disputar mañana: Será un partido difícil ante un equipo que tuvo un muy buen inicio de temporada y que tiene muy claro a lo que juega. Si queremos sacar algo positivo la clave estará en defender y competir. Si aseguramos la defensa podemos llevarnos los tres puntos en juego".


Por otra parte, el domingo a las 11 h, el Ventorrillo-Teixeiro, líder en solitario de la Primera Galicia - Lugo, se enfrentará al Baralla FS, penúltimo en la clasificación. Oportunidad para los de Pili Neira de seguir en el liderato y mismo de aumentar las distancias con el segundo clasificado.




Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square