Andrés: "Se queremos puntuar en Zamora teremos que xogar con moita intensidade."

Mañá sábado o Ventorrillo FS enfrontarase ás 17:00 h. no Polideportivo Ángel Nieto de Zamora ante o conxunto local, cuarto na táboa clasificatoria con 4 puntos e que vén de cultivar un empate na súa visita a Cuéllar.

O ala do Ventorrillo FS, Andrés, valora así o encontro: "Vai ser un partido moi complicado xa que nos enfrontamos a un rival que loita por quedar arriba e no que este ano xogan Matos e Aitor, dous xogadores que o foron todo no Ventorrillo e que nos coñecen moi ben. Temos que xogar con moita intensidade e estar moi centrados, abrigo en defensa, se queremos puntuar neste desprazamento".


Convocatoria: Iván, Isaac, Berto, Piñe, Álex, Guillán, Andrés, Anxo, Alberto Buxía, Puertas.

 

Andrés: "Si queremos puntuar en Zamora tendremos que jugar con mucha intensidad."


Mañana sábado el Ventorrillo FS se enfrentará a las 17:00h. en el Polideportivo Ángel Nieto de Zamora ante el conjunto local, cuarto en la tabla clasificatoria con 4 puntos y que viene de cultivar un empate en su visita a Cuéllar.


El ala del Ventorrillo FS, Andrés, valora así el encuentro: "Va a ser un partido muy complicado ya que nos enfrentamos a un rival que lucha por quedar arriba y en el que este año juegan Matos y Aitor, dos jugadores que fueron todo en el Ventorrillo y que nos conocen muy bien. Tenemos que jugar con mucha intensidad y estar muy centrados, arropados en defensa, si queremos puntuar en este desplazamiento."


Convocatoria: Iván, Isaac, Berto, Piñe, Álex, Guillán, Andrés, Anxo, Alberto Buxía, Puertas.

Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square