O Ventorrillo FS arrinca un valioso empate en Pontevedra

Leis e Ventorrillo protagonizaron un intenso duelo na primeira xornada de liga da Segunda División B, que terminou co reparto de puntos entre os dous contendentes.



A primeira metade transcorreu con dominio local ante un Ventorrillo ben agazapado en defensa, pechando ocos e dispoñendo de ocasións ao contraataque e na que tanto Isaac como Rubén encargáronse de manter a portería a cero para ambos os conxuntos.


Tras o descanso, o Ventorrillo pasa a mover e a ter máis o balón, dispoñendo de varias ocasións ata que no 27, Anxo pon por diante aos de Javi Leira. Pouco lle duraría a alegría ao conxunto coruñés pois ao minuto os locais conseguirían empatar por medio de Sergio. No minuto 32 prodúcese a expulsión de Isaac por dobre amarela e o Ventorrillo queda en inferioridade numérica durante dous minutos e con Anxo na portería ante a falta de porteiro, sendo o Leis incapaz de realizar ocasións ante a férrea defensa coruñesa que dispuxo de dúas claras ocasións de Andrés para adiantarse no marcador, minutos 35 e 37, aínda que a mellor ocasión tívoa Guillán a falta de 30 segundos para a finalización do partido co lanzamento dun doble penalti, errando no lanzamento.


Ao final, repartición de puntos e sabor agridoce na expedición coruñesa xa que tivo a vitoria nas súas mans. A pesar das baixas, o adestrador coruñés Javi Leira estaba moi satisfeito co punto cultivado e ca gran laboura de equipo dos seus pupilos.


Ficha técnica

Leis: Rubén, Martín, Barcala, Pablo e Berto - quinteno inicial - Nico, Sancho, David, Sergio, Dani e Borja.

Ventorrillo FS: Isaac, Berto, Puertas, Guillán e Anxo - quinteto inicial - Failde, Jhony, Piñeiro, Alex Ares e Andrés.

Árbitros: José Angel Vilas e Jose Luís Rey (Santiago). Cartóns amarelos aos locais Pablo, Ruben e Borja e aos visitantes Alex Ares, Andrés e Isaac, este en dúas ocasións polo que foi expulsado).

Goles: 0-1, min.27 Anxo ; 1-1 min. 28 Sergio

 

El Ventorrillo FS arranca un valioso empate en Pontevedra.

Leis y Ventorrillo protagonizaron un intenso duelo en la primera jornada de liga de la segunda división B, que terminó el reparto de puntos entre los dos contendientes.


La primera mitad transcurrió con dominio local ante un Ventorrillo bien agazapado en defensa, cerrando huecos y disponiendo de ocasiones al contraataque y en la que tanto Isaac como Rubén se encargaron de mantener la portería a cero para ambos conjuntos.


Tras el descanso, el Ventorrillo pasa a mover y a tener más el balón, disponiendo de varias ocasiones hasta que en el 27, Anxo pone por delante a los de Javi Leira. Poco le duraría la alegría al conjunto coruñés pues al minuto los locales conseguirían empatar por medio de Sergio. En el minuto 32 se produce la expulsión de Isaac por doble amarilla y el Ventorrillo se queda en inferioridad numérica durante dos minutos y con Anxo en la portería ante la falta de portero, siendo el Leis incapaz de realizar ocasiones ante la férrea defensa coruñesa que dispuso de dos claras ocasiones de Andrés para adelantarse en el marcador, minutos 35 y 37, aunque la mejor ocasión la tuvo Guillán a falta de 30 segundos para la finalización del partido con el lanzamiento de una falta directa, errando en el lanzamiento.


Al final, reparto de puntos y sabor agridulce en la expedición coruñesa ya que tuvo la victoria en sus manos. Pese a las bajas, el entrenador coruñés Javi Leira estaba muy satisfecho con el punto cosechado y con la gran labor de equipo de sus pupilos.


Ficha técnica

Leis: Rubén, Martín, Barcala, Pablo e Berto - quinteno inicial - Nico, Sancho, David, Sergio, Dani e Borja.

Ventorrillo FS: Isaac, Berto, Puertas, Guillán e Anxo - quinteto inicial - Failde, Jhony, Piñeiro, Alex Ares e Andrés.

Árbitros: José Angel Vilas y Jose Luis Rey (Santiago). Tarjetas amarillas a los locales Pablo, Ruben y Borja y a los visitantes Alex Ares, Andrés e Isaac, éste en dos ocasiones por lo que fue expulsado).

Goles: 0-1, min.27 Anxo ; 1-1 min. 28 Sergio

Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square